Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Er ging iets fout. Probeer het later nog eens opnieuw, of stuur ons een mailtje.
Je ontvangt vanaf nu regelmatig onze nieuwsbrief met de laatste trends en weetjes.

Van Amsterdam tot Antarctica met Zuiderhuis

Digitale strategie, design, development

Met meer dan 35 jaar ervaring is ZuiDERHuiS expert in themareizen over de hele wereld. Hun online profiel moet dan ook als een paal boven water staan. Dat betekent dat een gebruiksvriendelijke website met hun volledig aanbod gebouwd moest worden én dat deze in het oog moest springen bij zoekmachines.

Tenslotte moesten de producten uit hun gamma op een eenvoudige manier geboekt kunnen worden en te beheren zijn door reisagenten. Enter Qite.

Het opzetten van een succesvolle website is 1 ding, maar om gevonden te kunnen worden hoort hier een sterke SEO- en SEA strategie bij. Zo werd voor elk type themareis – per land – een landingspagina gecreëerd. Daarbij werd ook elke pagina op de website voorzien van analytics en A/B testing. Vanaf dat een bezoeker op de website landt, moet hij eenvoudig zijn droomreis kunnen vinden, samenstellen en boeken. Hiervoor werd dan ook een volledig dynamische bookingsengine gebouwd die het makkelijk maakt voor de bezoeker om te boeken, maar ook voor de reisagent om geboekte reizen te beheren.

Door een sterke SEO- en SEA strategie zijn we er in geslaagd dat
themareizen van ZuiDERHuiS onvermijdelijk vooraan staan bij zoekmachines als Google.

Steven, Zaakvoerder bij Qite

Vooraan bij Google

Bij de start van het project werden duidelijke goals opgesteld: zichtbaarheid, usability en performance. Allereerst kwam de analyse voor de SEO- en SEA strategie: hoe zorgen we ervoor dat ZuiDERHuiS vooraan staat bij zoekmachines als Google? Vervolgens kwam de strategie achter de website. Deze moest krachtig zijn, gebruiksvriendelijk, en geïntegreerde Marketing Automation bevatten. Wie deze termen aanhaalt, haalt daar automatisch Sitecore mee aan – dé absolute topper in CMS- en Marketing Automation oplossingen.

Een dynamische bookingsengine

Nadat de SEO- en SEA strategieën bepaald waren en ook de website gebouwd kon worden, schoot er nog 1 cruciaal element over: de dynamische bookingsengine. Door deze geautomatiseerde engine is het zowel voor bezoeker als reisagent een droom om een reis te boeken en te beheren. De bezoeker blijft op 1 website en heeft zo één doorlopende ervaring, terwijl de reisagent via de backoffice van Sitecore naadloos de klant kan verder helpen.

Een website die niet meer weg te denken is

Een intelligente SEO- en SEA strategie, Sitecore als CMS- en Marketing Automation tool en een geïntegreerde bookingsengine leiden tot een toonbeeld voor kwaliteit – zowel voor als achter de schermen.

Sitecore als krachtig CMS-systeem
Intelligente SEO- en SEA strategie
Dynamisch geïntegreerde bookingsengine
Diepgaande Marketing Automation