Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Er ging iets fout. Probeer het later nog eens opnieuw, of stuur ons een mailtje.
Je ontvangt vanaf nu regelmatig onze nieuwsbrief met de laatste trends en weetjes.

Van Amsterdam tot Antarctica met Zuiderhuis

Digitale strategie, design, development

Zuiderhuis is al 35 jaar een icoon in de wereld van themareizen. Hun website moet dat dan ook weerspiegelen! Gebruiksvriendelijk, een duidelijk merk, in de zoekmachines ook hoog scoren, en alle informatie makkelijk te beheren door hun reis agenten waren slechts een aantal van de essentiële kenmerken van hun nieuwe website.

Daarom kozen ze voor Qite als digitale partner. We bouwden niet alleen een website die al die gevraagde features heeft, maar implementeerden meteen ook een sterke SEO en SEA strategie. Elke landingspagina werd onder andere voor de volledigheid uitgerust met analytics en A/B testing. Ook een dynamische boekingsmodule werd op maat gemaakt. Elke bezoekende reiziger kan eenvoudig zelf een reis samenstellen en boeken. Voor de reisagenten is alle informatie eenvoudig te vinden en te beheren

Door een sterke SEO- en SEA strategie zijn we er in geslaagd dat
themareizen van ZuiDERHuiS onvermijdelijk vooraan staan bij zoekmachines als Google.

Steven, Zaakvoerder bij Qite

Op de eerste plek bij Google

Er werden aan het begin van het project door Zuiderhuis een aantal musts have’s opgesteld: zichtbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en performance. Een eerste stap was dus het bepalen van de SEO en SEA strategie die Zuiderhuis op de eerste plaats bij Google zou laten verschijnen.

Na het bepalen van deze strategieën werd de aandacht op de website geplaatst. De wensen bepaalden dat de Zuiderhuis website zeer krachtig en gebruiksvriendelijk moest zijn, en geïntegreerde marketing automation moest bevatten. De logische keus voor de website was dus Sitecore. Eén van de absoluut beste platformen als het aankomt op CMS en marketing automation.

De dynamische boekingsmodule

De laatste – maar zeker niet de minst belangrijke! – stap was de boekingsmodule. Deze geautomatiseerde engine maakt het plannen en boeken van een compleet gepersonaliseerde reis ongelofelijk eenvoudig voor de bezoeker. Ook voor de reisagent is de boekingsmodule in Sitecore een droom vanwege de naadloze implementatie van verschillende elementen en programma’s.

Een onvergetelijke website

Zowel voor- als achter de schermen is de Zuiderhuis website een toonbeeld van kwaliteit. Een strakke samenwerking tussen SEO en SEA, Sitecore als CMS en marketing automation en geïntegreerde boekingsmodule zorgt ervoor dat deze website op het hoogste niveau presteert. Qite is trots om de digitale partner van Zuiderhuis te zijn!

Sitecore als krachtig CMS-systeem
Intelligente SEO- en SEA strategie
Dynamisch geïntegreerde bookingsengine
Diepgaande Marketing Automation