Voor Hamman ontwikkelden we een nieuw selfservice klantenportaal en lanceerden we twee applicaties om de samenwerking tussen de dispatch afdeling en de chauffeurs te stroomlijnen.
Hamann is een logistieke dienstverlener zowel voor vrachttransport, cargo, warehousing en e-commerce logistiek. Ze wouden enerzijds een nieuw klantenportaal. Anderzijds hadden ze nood aan twee nieuwe applicaties: een dispatch planningstool om de logistieke communicatie naar de chauffeurs zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en een mobiele app voor de chauffeurs waarop ze de opdrachten konden ontvangen.
Na een grondige 360° analyse, creërden we een selfservice klantenportaal. Hierop kunnen klanten hun zendingen aanvragen en monitoren via het ingebouwde track en trace systeem. Bovendien kunnen ze documenten downloaden, hun realtime stock raadplegen en de voorziene leveringstijd opvolgen.
Is jouw organisatie ook toe aan meer efficiëntie of digitalisering? Kan een applicatie de werking intern vereenvoudigen? Neem dan zeker eens contact met ons op en bekijk wat Qite voor jou kan betekenen.
Ambities om je bedrijf digitaal op de kaart te zetten, maar geen idee waar te beginnen? Contacteer ons vandaag nog voor een vrijblijvend gesprek.
Contact