Customer portals & Intranet

Portaalsites voor klanten, leveranciers en werknemers

In ons digitale tijdperk van vandaag wil je gebruikers en bezoekers informeren en inspireren. Bedrijven die daarop inspelen met een sterk technisch, digitaal ecosysteem bouwen een competitief voordeel uit op de concurrentie.

Qite ontwikkelt en implementeert solide applicaties, websites en portaalsites op maat van jouw organisatie. Wij automatiseren workflows, ontsluiten relevante data vanuit de back-office en digitaliseren interacties met je gebruikers.

Altijd en overal toegankelijk

Verbeter je klantenservice door klanten een 24/7 online customer portaal te bieden, een eigen omgeving waar ze hun offertes of bestellingen kunnen raadplegen, betalingen checken, productinformatie lezen, etc. Door in te zetten op gerichter klantencontact, wordt je organisatie performanter en creëer je een grotere klantenbetrokkenheid.

Real-time data exchanges

Heb je een uitgebreid dealernetwerk? Wil je bedrijfs- of productinformatie op verschillende manieren of platformen aanbieden? Via een geconnecteerd klantenportaal met slimme systeemkoppelingen verloopt een groot deel van de klantprocessen automatisch. Dat levert een enorme tijdsbesparing op, omdat je minder manueel, repetitief werk hoeft uit te voeren.

Slimme communicaties

Het marketingteam, salesmedewerkers en leveranciers beschikken over gestroomlijnde data exchanges dankzij uitgekiende systeemkoppelingen en reporting tools. Ook kan je hierdoor slimme pushmeldingen communiceren naar je klanten of gebruikers met de recentste en relevante content op het juiste moment via het juiste kanaal.

Voordelen van jouw Portaalsite met Qite:

Samen een gesprek plannen? Contacteer ons