Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Er ging iets fout. Probeer het later nog eens opnieuw, of stuur ons een mailtje.
Je ontvangt vanaf nu regelmatig onze nieuwsbrief met de laatste trends en weetjes.

The heART of Engagement

Concept, digitale strategie, development

Het Zwitserse Krauthammer is een consultancy bedrijf dat leertrajecten ontwikkelt voor management. Hun programma’s richten zich op engagerend leiderschap en management, sales excellence, verandering en transformatie, en cultuur en samenwerking. Hun 170 consultants werken wereldwijd met bedrijven aan duurzame gedrags- en communicatieveranderingen.

Voor hun lange reeks internationale klanten staat de Krauthammer methode synoniem met gedragsverandering. In hun op maat gemaakte leertrajecten maakt Krauthammer gebruik van hun zeer effectieve leermethode. Ze baseren zich niet op hypes of trends, maar eerder op een diep begrip van hoe mensen informatie opnemen en verwerken. Door een efficiënte combinatie van stappen, oefeningen en tools zorgen de Krauthammer consultants voor de beste en permanente resultaten.

Krauthammer had al gekozen voor een Sitecore CSM en zocht een digitale partner voor het verder ondersteunen en ontwikkelen hiervan. Ze kozen voor Qite vanwege onze Sitecore expertise en onze bewezen flexibiliteit en transparantie

Qite was voor ons de logische keuze omdat ze de juiste Sitecore expertise combineren met een manier van werken die perfect aansluit bij onze behoeften: transparante, efficiënte en snelle interventies afgestemd op de pieken en dalen van onze business zonder vaststaande verplichtingen.

Maarten Poot, Marketing Manager bij Krauthammer

Internationalisering

Qite erfde de broncode en ging er mee aan de slag. Een eerste analyse van onze Sitecore-specialisten onthulde dat er een aantal aanpassingen, zoals het stabiliseren van de website, gedaan moesten worden. Hierna konden we verder bouwen. Krauthammer koos voor de Sitecore CMS vanwege de schaalbaarheid, en met deze toekomstgerichte keuze in gedachten breidde Qite de features en functionaliteiten ook verder uit.

Performantie-optimalisaties & hogere conversies

Er werden een aantal essentiële doelen voor ogen gehouden bij het herwerken en uitbreiden van de website. Eén daarvan was het verhogen van conversies, dus werd ook de “Open Programmes Search & Book” module herwerkt. Als deel van het marketingtraject werden ook personalisaties en ROI-driven campagnes ingezet

Meer conversies, meer sales

Het Sitecore Experience Platform is een krachtig systeem dat elke digitale interactie registreert en segmenteert gebaseerd op regels en doelstellingen. Krauthammer heeft zo een 360° beeld op hun potentiële klanten en kan inspelen op hun wensen en interesses. Deze methode van datagestuurde marketing draait om het persoonlijker, zinvoller en relevanter maken van de klantenervaring.

Deze betere klantenervaring en de herwerking van de “Open Programmes Search & Book” module was een groot succes. Vlottere vindbaarheid, een makkelijker overzicht en optimale filtermogelijkheden laten toe dat potentiële klanten sneller converteren naar echte klanten.

Sitecore als krachtig CMS-systeem
360° klantensegmentatie
Optimalisaties & performance-gains
Vergaande Marketing Automation