Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Er ging iets fout. Probeer het later nog eens opnieuw, of stuur ons een mailtje.
Je ontvangt vanaf nu regelmatig onze nieuwsbrief met de laatste trends en weetjes.

Het digitale landschap en hoe Qite zich positioneert

Wed 14 Sep 2016 door Tom

trends, ontwikkelingen, digitalisatie

Wij denken na, wij bouwen, wij innoveren

Op elk moment: voor, tijdens, na oplevering van een project staan we naast jou. Wij bieden innovatieve ideeën aan waarvan je achterover geblazen zal zijn, creëren resultaatgerichte oplossingen en leveren een sublieme 24/7 nazorg. Of je nu op zoek bent naar iemand die de juiste strategieën bedenkt, krachtige content maakt, visuele pareltjes of technisch hoogstaand maatwerk bouwt – hier zijn we.

De reiziger staat centraal

De website moest voor de bezoeker op elk moment logisch en natuurlijk aanvoelen. Zo wordt informatie getoond die ertoe doet, worden experten getoond met de juiste expertise, en zijn structuur en overzicht op elke pagina aanwezig. Kortom, het hele project ademt User Experience.

Eenmaal op de website zie je onder de introductie van het land reisexperten die klaarstaan om je te begeleiden. Hierdoor kan een bezoeker snel en eenvoudig de juiste reisexpertise opvragen, op elk moment en waar dan ook. Of je nu ’s avonds rustig in de zetel zit met de iPad, of in het weekend achter de laptop – het kan. Er werd doorheen het hele project immens veel aandacht geschonken aan een omnichannel gebruikerservaring.

Een reispagina wordt in 2 overzichtelijke delen op je scherm getoverd: links staat het prijsoverzicht met dagschema, rechts staat de reis zelf.

Om deze reis overzichtelijk te houden, werd gekozen om de “bouwstenen” onder elkaar te plaatsen. Een bouwsteen is een hoogtepunt in de reis die 3 zaken bevat:

  1. Excursies in dat hoogtepunt
  2. Transportmethodes
  3. De verblijfsopties

Is de reis volledig naar jouw goesting opgebouwd? Dan kan je eenvoudig de offerte aanvragen en word je aanvraag persoonlijk opgevolgd door de juiste reisexpert. Via jouw persoonlijke MySite-pagina heb je beheer tot jouw reisdocumenten en kan je je reisvoorstellen bekijken en boeken.


Spitstechnologie met Marketing Automation

Dankzij een krachtig platform als Sitecore zijn reisagenten volledig in staat om overzicht te hebben wat bezoekers interessant vinden en kunnen zij hierop inspelen. Elk type content, van pagina’s tot reizen, kan vlot aangemaakt en beheerd worden. Doordat contentbeheer, analytics en Marketing Automation zodanig verweven zijn met elkaar in Sitecore, is Lead Nurturing nooit zo dichtbij geweest. De hele website kan dan ook volledig afgestemd worden op de bezoeker.

Naast de website kunnen zowel reisagent als reiziger via de MySite contact houden met elkaar. Eenmaal ingelogd hierop, kunnen alle documenten beheerd worden, reisvoorstellen bekeken worden en reizen geboekt worden. Op die manier brengen we reiziger en reisagent op nooit geziene manier dichter bij elkaar, en is interactie met elkaar nog makkelijker en efficiënter geworden.

Content wordt dynamisch voorzien op maat van de reiziger, interactie tussen reiziger en reisagent was nooit zo eenvoudig, en door de hele website heen heeft de reiziger de informatie die hij wilt, wanneer hij wilt. Daar draait het dan ook om: een prachtige reiservaring, voor én achter de schermen.

 

De reiziger staat doorheen de hele website centraal. Zo wordt informatie getoond die op dat moment ertoe doet en werd alles gestroomlijnd. Door middel van doordachte User Experience en spitstechnologie, konden we de maatwerkreis boekbaar maken op slechts 3 clicks.

Joris

Business Analyst bij Qite

Een prachtige reiservaring, voor én achter de schermen

Content wordt dynamisch voorzien op maat van de reiziger, interactie tussen reiziger en reisagent was nooit zo eenvoudig, en door de hele website heen heeft de reiziger de informatie die hij wilt, wanneer hij wilt. Daar draait het dan ook om: een prachtige reiservaring, voor én achter de schermen.

Toegankelijk op alle toestellen

SEO-Friendly brengt meer bezoekers

RESTful API zorgt voor optimale data

Laadtijden om 'U' tegen te zeggen

Deel dit artikel op social media