Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Er ging iets fout. Probeer het later nog eens opnieuw, of stuur ons een mailtje.
Je ontvangt vanaf nu regelmatig onze nieuwsbrief met de laatste trends en weetjes.

Easy-to-use, dynamisch workflowbeheer voor management & werknemers

Concept, strategie, development

UpSync Automotive bouwde een applicatie die Qite verder uitbouwde. Deze applicatie brengt overzicht in planning, materiaal & personeelsbeheer, en optimaliseert bedrijfsprocessen.

Stel dat je een automotive-bedrijf leidt en je wil overzicht op je planning, materiaal en personeel. Al gauw komt de naam UpSync naar voor geschoven. Zo hebben zij een volledig softwarepakket die dit tot in de puntjes aanpakt. Na een bewogen start kwam dit project terecht bij Qite en werd dan ook met de grootste zorg verder uitgebouwd tot het succes dat dit vandaag is. Zo werden cruciale stabiliteitsverbeteringen geïmplementeerd en nieuwe features toegevoegd die de tool dan ook onmisbaar hebben gemaakt in het dagdagelijks beleid van bedrijven als Mercedes, DAF Trucks en meer.
Informatie kan nu door afdelingen heen bekeken worden en doorstroomtijden van bijvoorbeeld administratie tot werkplaats zijn immens teruggeschroefd. Zo hoeft iemand van het onthaal niet meer het hele bedrijf door te spurten om iets te melden aan de werkplaats, kan een ploegleider te allen tijde zien wanneer iemand op een andere afdeling werkt, of kan een werknemer melding maken van materiaal dat bijna uit voorraad is. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Door analyse en goals voorop te stellen konden we krachtige verbeteringen doorvoeren waarmee we enorme stappen voorwaarts hebben gemaakt. De tool is dan ook een echte timesaver voor elke werknemer en werkgever.

Planningstool met vergaande stabiliteits- en performanceverbeteringen

Allereerst moest een grondige analyse neergezet worden van het project, zowel technisch als beleidsmatig: wat was reeds in gebruik, welke technologieën werden gebruikt, en op welke manier zouden we dit verbeteren en verder uitbouwen. Door de nauwe samenwerking kon iedereen kort op de bal spelen en zijn enorme stabiliteits- en performanceverbeteringen geïmplementeerd.

Gebruiksvriendelijkheid en snelheid centraal

Laat ons een voorbeeld schetsen: de opslagruimte die 1 feature gebruikte, werd van 1,5Gb tot 200Mb teruggebracht. Hierdoor zijn dus ook laadtijden meer dan 7x ingekort waardoor het voor iedereen veel aangenamer werken is. Een werknemer heeft veel sneller toegang tot wat hij nodig heeft en voor de werkgever is immens veel tijd bespaard. Zowel op gebied van gebruiksgemak als beleid zijn dus enorme stappen vooruit gezet.

Een stevige en makkelijk te hanteren applicatie

Door een grondige technische- en strategische analyse is een robuuste en gebruiksvriendelijke applicatie werkelijkheid geworden.

XML-integraties voorzien cross-device informatie-uitwisseling
Visuele plannings begeleiden werknemer en werkgever
Materiaal- en schadebeheer in een oogopslag
Krachtige verbeteringen in code en interface