Nieuw tapijtenmerk veegt de vloer aan met concurrentie
Web design, development, online marketing, social media strategieHet Belgische Invictus blaast wereldwijd de tapijtenwereld nieuw leven in met luxueuze designs en een kwalitatieve afwerking. Samen werkten we aan de vertaling van hun branding naar een website en hun online communicatie.
Invictus is een tapijtmerk die een steile opmars kent in heel wat tapijt-minnende landen. Sinds het ontstaan in 2015 blinken ze uit dankzij hun ongeëvenaarde kwaliteit en unieke branding. Door deze ongekende groei ontstond bij Invictus de nood aan een nieuwe website, ondersteuning bij online marketing en het uitbouwen van een sterkere aanwezigheid op sociale media. Hierbij hadden ze vooral oog op het Verenigd Koninkrijk, hun primaire markt.
Door hun keuze voor Qite als digitale partner kreeg Invictus meer tijd om zich te focussen op de ontwikkeling van nieuwe producten zoals "Luxury Vinyl Flooring". Ook voor dit project kozen ze voor een nauwe samenwerking met Qite, die de website en de online marketing voor dit nieuwe deelmerk onder handen nam. "Luxury Vinyl Flooring" kreeg net als Invictus een even sterke en unieke visuele identiteit die door Qite een mooie vertaling kreeg op de website.
Bedankt aan ieder binnen Qite die heeft meegeholpen
om het LVT verhaal tot een goed einde te brengen.
Koen, Webmaster bij Associated WeaversIjzersterk design, krachtige development.
Qite richtte zijn pijlen zowel op de front-end development en het web design als op de online marketing. Om het proces te stroomlijnen stond Qite in nauw contact Invictus vanaf het prille begin van het project. Regelmatige meetings, rapportering en structureel ingeplande telefoongesprekken hielden alle partijen in de loop. Deze transparante aanpak gaf Invictus het nodige vertrouwen in het ontwikkelingsproces en konden we samen toewerken naar het gewenste resultaat.